6 grudnia 2014

smutek mam we krwi




„Nie wiele mam takich chwil, za dobrze wiem, że smutek mam we krwi"


Idziesz przez ulice, widzisz ją. Nie wyróżnia się z tłumu. Czarne włosy i te niesamowicie niebieskie oczy. Oceniasz ją na 17 lat. Masz wrażenie, że otacza ją aura wyższości. Śmieje się, ale dostrzegasz w tym cień smutku. Co chwile rozgląda się jakby za rogiem ktoś się czaił. Wasze spojrzenia krzyżują się. Uśmiecha się do ciebie ciepło. Podchodzi bliżej.  Jest niewiele niższa od ciebie. Dostrzegasz pomarańczową koszulkę i naszyjnik z czterema glinianymi paciorkami.
-Kim jesteś?-pytasz, ona tylko ci się przygląda. Otwiera na chwile czerwone usta, ale zaraz je zamyka.
-Mam na imię Lena Rain, jestem córką Zeusa-patrzysz na nią jak na dziwoląga, ale ona nie przejmuje się tym-jestem herosem, tak jak ty-bierze cię za rękę, ale cofasz ją. Robisz krok w tył. Nie wierzysz jej.
-nie bój się, nic ci nie zrobię- wciska ci do ręki zwitek papieru.- mam wrażenie, że kiedyś się jeszcze zobaczymy, przyślę do ciebie kogoś-ostatni raz widzisz jej uśmiech, po czym znika ci z oczu, zostawiając cię samego sobie.
Patrzysz na kartkę, którą ci dała:
Pamiętaj nie jesteś sam



Ciekawostki

&Umie latać&
&nigdy nie spotkała ojca&
&kiedy miała 6 lat zmarła jej matka&
&zwykle można ją spotkać samotnie siedzącą gdzieś w zacisznym miejscu&
&ma depresje&
&nigdy nie pokochała nikogo&
&chętnie angażuje się w sprawy obozu&

__________
Nie lubię pisać KP
Chętna na wątki i powiązania
Wizerunek: Emma Roberts
Kontakt: gg 47976616
Cytat Ania Dąbrowska- „Smutek mam we krwi"







4 komentarze:

  1. [Witam w Obozie Herosów, obecnie jest tu trochę cicho więc mam nadzieję że się nie wystraszysz i zostaniesz z nami na dłużej
    Och, i mogłaś sprawdzić zakładkę Zajęte Wizerunki, ponieważ wizerunek Kai jest już zajęty przeze mnie ;) Więc bardzo bym prosiła o zmianę :)
    I zapraszam do wątku, oczywiście]

    Sloane Laveau

    OdpowiedzUsuń
  2. [Nic się nie stało, zdarza się :)]

    OdpowiedzUsuń
  3. [Pewnie że można :) Masz jakiś pomysł?]

    OdpowiedzUsuń
  4. [ Cześć i czołem ! Życzę wielu owocnych wątków oraz weny. Może coś zaczniemy ? ]

    Issabele

    OdpowiedzUsuń